LogoMød vores sponsorer
Mød vores sponsorer

Nyt fra Bogense Billard Klub

Bogense Billard Klub INFONYT maj 2024

Vi byder Henriette Pedersen og Johnny Bendz velkommen i Bogense Billard Klub og håber de får lige så mange gode timer som os andre her i klubben.

Vi er pt. 63 medlemmer.

Lidt fra Turnerings siden:

Vores interne skomar turnering er færdigspillet og vinder blev Jan med Arne som nr. 2 og Lars som nr. 3.

Næste interne turnering bliver en kegle turnering med den afsluttende distance under DDBU. Dem som ikke har spillet turnering i denne sæson og som vil deltage skal spille 3 snit kampe med dommer på. Nærmere indbydelse kommer efter spillermødet onsdag 15/5-2024.

Vores hold i DDBU turneringerne har spillet færdig og vi fik igen i år et landsmesterskab hjem i 2 mands kegler med Pernille og Frank.

Resultaterne fra alle hold:

Serie 2: blev nr. 4

Serie 3: blev nr. 2

Oldboys 4 mands: blev nr. 7

2 mands kegler Viggo og Peder: blev nr. 8

2 mands kegler Pernille og Frank: blev nr. 1 og nr. 2 i regionsfinale samt Landsmester

2 mands kegler Lars og Jens-Arne: blev nr. 2

2 mands kegler Egon og Røjgaard: blev nr. 5

Old boys 2 mands John og Viggo: blev nr. 3

Old boys 2 mands Egon og Røjgaard: blev nr. 3

Old Boys 2 mands Arne og Jens: blev nr. 6

Generalforsamling 2024:

Ved generalforsamlingen d. 27/3-2024 deltog 21 medlemmer og den blev afholdt i god ro og orden. Bestyrelsen ser således ud:

Formand: Tom Røjgaard

Næstformand: Thomas Skovbo Andersen

Kasserer: Egon Bomholdt

Sekretær: Lars Haugaard Sørensen

Bestyrelsesmedlem: Kenneth Ørgaard Hansen

1 suppleant: Palle Larsen

2 suppleant Niels-Olav Jensen

Der blev vedtaget en kontingent stigning på Kr. 100,00 så kontingentet fremover er Kr. 500,00 pr. år med opkrævning 1/12 0g seneste indbetaling 15/12.

Nye medlemmer efter 1/7 betaler halv kontingent året ud.

Lidt af hvert:

Husk at tjekke ind på vores hjemmeside: Bogensebillardklub.dk og se de nyheder Lars lægger ind. Som noget nyt har vi nu lagt en kalender på hjemmesiden hvor I kan følge hvilke kampe der skal spilles og hvornår der er bordlukninger.

Jeg vil igen opfordre jer til at melde jer ind i støtteforeningen.

Det koster kun Kr. 50,00 om året for at være passivt medlem.

Ønsker man at være aktivt medlem koster det kun Kr. 100,00 om året.

Mvh.

Tom Røjgaard